2024.06.06. 08:54
0-24 órás ügyfélszolgálat

Számunkra fontos, hogy ügyfeleink naprakész információkkal rendelkezzenek utazásaik során, és azonnali segítséget kapjanak, amennyiben az szükséges. Így mostantól a nap minden órájában elérhetőek vagyunk, hogy folyamatosan segítsük felhasználóinkat. Amennyiben nincs szabad kapacitás és sikertelen a hívás, később minden esetben visszahívást intézünk.    

 

Miben nyújt segítséget az ügyfélszolgálat?  

Fontos, hogy csak a VoxPay alkalmazásban, az autopalyamatrica.hu vagy pedig a megyei-matrica.hu oldalon történt vásárlás vagy probléma esetén tud segíteni az ügyfélszolgálat az alábbi témákban: 

  • Általános tájékoztatás 
  • Applikációhasználat 
  • Technikai probléma, elakadás 
  • Bejelentkezés, regisztráció  
  • Információkérés e-matricáról, parkolásról, mobiljegyről 
  • Fizetési mód választás  
  • Egyenlegfeltöltés 
  • Számlázás 
  • Pótdíj információk 

 

Miért jó a 0-24 órás ügyfélszolgálat az alkalmazás szempontjából?  

  • Azonnali segítség bármilyen elakadás esetén. 
  • A probléma megoldásához nem kell várni a következő munkanpra.  
  • Nagyobb biztonságérzetet ad, hogy van kihez fordulni elakadás esetén.  
  • Azonnali válasz sürgős probléma esetén. 

 

Hogyan érhető el az ügyfélszolgálat?   

Az ügyfélszolgálat az alábbi telefonszámon érhető el: +36 1 225 7603 

E-mailben történő segítségkérés esetén: ugyfelszolgalat@voxpay.hu 

 

A következő ügyintézések esetén Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. Ügyfélszolgálata nyújt segítséget:   

  • Autópálya-matrica átírás 
  • Rendszámcsere 
  • Téves díjkategória 
  • Rendszámelírás 
  • Jogosultság fennállásának igazolása 
  • Kettősvásárlás visszavásárlás 
  • Bírságolással kapcsolatos információ 
  • Benzikúton, illetve SMS-ben történt vásárlással kapcsolatos ügyintézések 

Telefon: +36 (36) 587-500 

E-mail: ugyfel@nemzetiutdij.hu 

NÚSZ e-matrica szolgáltatások: https://nemzetiutdij.hu/hu/e-matrica/ugyfelszolgalati-szolgaltatasok/e-matrica-szolgaltatasok