ONLINE FIZETÉS BLOG

BANKKÁRTYÁS FIZETÉSEK TERJEDÉSE

BANKKÁRTYÁS FIZETÉSEK TERJEDÉSE

 A Magyar Nemzeti Bank időről-időre közzé teszi a jelentéseit a bankkártyás fizetés adatairól, de ahogy a reklám is szól: „Bizonyíték kell, nem ígéret!” ezért a száraz MNB statisztikákból kiindulva elkészítettem a friss grafikonokat, melyekben a tények, a lényeg van – reményeim szerint – emészthető formában.

Bejegyzés további részének elolvasása »

EMELTDÍJAS SMS ÉS A TÉRÜLÉS

EMELTDÍJAS SMS ÉS A TÉRÜLÉS

Aki emeltdíjas SMS fizetést szeretne bevezetni weboldalán, nem kerülheti el a találkozást a térülés fogalmával. Számtalan módon kommunikálják a szolgáltatók a térülést és előfordul, hogy csak a szerződéskötés és beépítés után derül ki valódi jelentősége.
Kerülje el Ön is a kellemetlenségeket és tudja meg előre, mire számíthat!

Bejegyzés további részének elolvasása »

A QR-KÓD FELTÁMADÁSA

QR-kód - halott, vagy feltámadt?Akinek halálhírét keltik, az soká fog „működni”. Már 2010-től arról szóltak a cikkek, hogy a QR-kódot temethetjük, mert itt az NFC, ami értelmetlenné teszi a régi, egyszerű QR-kódot. Az NFC mondhatni önnön nagyságának csapdájába hullott, elterjedése a vártnál sokkal lassabb, a QR-kód újra reneszánszát éli a maga egyszerűségével, olcsóságával. Elég csak a MasterCard Mobile alkalmazására és a körülötte zajló médiahadjáratra gondolni.

De valóban van létjogosultsága ennek az egyszerű, fekete-fehér kis ábrának? Mit tudunk egyáltalán a QR kódról, történetéről, lehetőségeiről, technikájáról?
Nézzünk a QR-kód fekete kockás bugyraiba együtt!

Bejegyzés további részének elolvasása »

WEBÁRUHÁZ-FELMÉRÉS

WEBÁRUHÁZ-FELMÉRÉS

A GKIeNET a közelmúltban hozta nyilvánosságra az internetes kereskedelemről szóló felmérését. Nézzük, milyen változásokat tapasztalhattak az online kereskedők, merre haladnak a fejlesztések, és milyen marketing és értékesítési eszközöket használnak a webáruházak!
Bejegyzés további részének elolvasása »

Regisztrációs bankkártya – előfizetéshez, ismétlődő vásárláshoz

Regisztrációs bankkártya – előfizetéshez, ismétlődő vásárláshoz

2012 első újdonságaként hamarosan elindítjuk a kifejezetten ismétlődő vásárláshoz, előfizetéshez optimalizált bankkártyás fizetési megoldásunkat. A rendszer a hagyományos kártyás fizetés bankkártya adat bevitelétől kíméli meg a Vásárlókat.

Bejegyzés további részének elolvasása »

FHB vs. VoxPay – a tyúk és a tojás a bankkártyás mobil fizetésben

FHB vs. VoxPay – a tyúk és a tojás a bankkártyás mobil fizetésben

Az elmúlt hetekben szakmai körökben a csapból is az „új mobilos fizetési lehetőség” híre folyik, melyet a MasterCard, a Telenor, M-Telekom, FHB Csoport és a Cellum összefogásának eredményeként kommunikálnak, hatékonyan. Egyrészt örülünk annak, hogy a VoxPay-rendszerében már évek óta elérhető regisztrációs bankkártya modellt bedobták a köztudatba, másrészt – és most őszinte leszek – igenis irigykedünk, mert nekünk nem sikerült ilyen szinten ismertté tenni ezt a fizetési megoldást.  Persze legyünk realisták, egy KKV elég nehezen vehetné fel a kesztyűt egy 4 multiból álló „konzorciummal”…

Nézzük meg mit is nyújt az FHB és a VoxPay megoldása! Bejegyzés további részének elolvasása »

Az online bankkártyás fizetés terjedése Magyarországon

Az online bankkártyás fizetés terjedése Magyarországon

Érdemes ma Magyarországon az online bankkártyás fizetést beépíteni weboldalunkba, webáruházunkba?

Ezt a kérdést tettem fel én is magamnak, mert bár marketingesként tudok a semmiről ódákat zengeni, mégis utalom, ha nem tényeken alapulnak a szövegeim. Nem könnyen ugyan, de ráleltem az MNB hivatalos 2009-től 2011 első félévéig tartó hivatalos kimutatásaira, melyeket ha már összegyűjtöttem, megosztok minden bankkártyás fizetésben gondolkodóval.

Bejegyzés további részének elolvasása »

ELLOPTÁK A BANKKÁRTYÁJÁT?

ELLOPTÁK A BANKKÁRTYÁJÁT?

Az online bankkártyás fizetés terjedésével növekedik a bankkártyás visszaélések száma is. A kártyatulajdonosok rendszerint csak 2-4 hét elteltével, a bankszámla kivonat megérkezésekor szereznek tudomást a visszaélésről, és ilyenkor próbálják megtenni a szükséges lépéseket. Az első lépés mindenképp a kártyakibocsájtó, bank felkeresése és a kártya letiltása – még akkor is, ha ez pénzbe kerül! Bejegyzés további részének elolvasása »

Optimalizálás 2. – Konverzió és eredmény mérés online fizetési rendszerekben

Online fizetési rendszer konverzió méréseAz első részben az online fizetési rendszerek konverziós arányáról, mint mérőszámról, eszközről beszéltünk, és felvetettünk néhány tipikus hibát, amit – valljuk be mindenki, még az is, aki ír róla – el szokott követni…

  • Nem a legjobb helyre tesszük a fizetést,
  • Erre kattintva nem minden információt kap meg a leendő vásárló,
  • Nem mindig fogalmazzuk meg helyesen az “előnyöket”,
  • Néha feleslegesen sok adatot kérünk a fizetés előtt,
  • A fizetés gomb nem “ugrik ki a képernyőről” (hanem eltűnik az oldalban).

Jó hírem van, már tudjuk, hogy nem vagyunk tökéletesek! Tehát gyűjtögethetjük az ötleteket a konverziós arány javításához.

Az izgalmas, újszerű, megváltó ötletek bevtése előtt azonban van még egy fontos feladatunk: be kell állítanunk oldalunkon a mérést. Mitöbb nem csak be kell állítanunk, hanem ezt jól, átgondoltan kell tennünk, hogy a későbbi változtatásokról egyértelműen és objektívan meg tudjuk ítélni sikeresek, vagy sikertelenek voltak. Bejegyzés további részének elolvasása »

Optimalizálás 1. – Konverziós arány

Optimalizálás 1. – Konverziós arány

Online fizetési rendszer szolgáltatóként Partnereinkkel közös érdekünk, hogy minél több, minél nagyobb értékű vásárlás történjen oldalaikon.

Mindezek mellett a VoxPay-t üzemeltető Voxinfo Kft saját online kereskedelmi oldalakkal is rendelkezik, melyek fejlesztése során – az elmúlt csaknem 10 évben – számos tapasztalatot halmozott fel.

Miért ne osztanánk meg ezeket a tapasztalatokat Partnereinkkel?
Mostantól egy cikksorozat keretében sorra vesszük azokat az eszközöket,  melyekkel egyszerűen, akár pénz befektetése nélkül is növelhető a vásárlások száma!

Bejegyzés további részének elolvasása »

© 2011 - Voxinfo Kft - Az online fizetés szolgáltató.